  • Data: 2006-05-02 02:25:02
    Temat: Re: Istnieje jakaś abolicja dla fizycznych?
    Od: Marcin <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):
    > 75% to jak ci US ujawni.
    > wg mnie to teraz jakbyś złożył pita, to zapłacisz podatek z odsetkami, a
    > i w ordynacji podatkowej jakiejś kary by trzeba dla ciebie poszukać.
    > Ale ile to nie wiem, jeszcze nie płaciłem. :)

    Na tym etapie interesuje mnie głównie to czy da się to zrobić w
    normalnych stawkach+odsetki+ew.niewielkie kary. Ja pity wcześniej
    składałem, ale zaniżone. Jesteś pewiem, że w maju, czerwcu 2006 mogę
    złożyć siakąś korektę do pitu 2003?

    Czy istnieje możliwość odstąpienia od ukarania, gdy samemu ujawnię ową
    zaległość i ją opłacę z odsetkami? Wiarygodnie mógłbym to motywować
    niewiedzą itp. Zaległość nie jest duża, ok. 1-4 tyś.

    A teraz pytanie z kategori naiwnych: czy zapytać się w tej materii
    pracowników US? :>

    pzdr