  • Data: 2005-12-13 11:19:14
    Temat: Re: Internet przez Iplus i odliczenia - odpowiedz Plusa
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oto odpowiedz jaka otrzymalem od Plus GSM. Czy sadzicie, ze wyczerpuje
    temat? Wlasnie czeka mnie wypelnienie ankiety dotyczacej mojego zadowolenia
    z odpowiedzi.

    Odpowiedź: (Dział Pomocy Technicznej iPlus) - 13-12-2005 11:52
    Można odliczyć iPLUS w rozliczeniu podatkowym.
    Zależne jest to jednak od interpretacji konkretnej placówki Urzędu
    Skarbowego w którym się Pan rozlicza.