  • Data: 2007-03-16 17:08:19
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadnej szkoły nie znajdzie, bo szkoła go nie może zatrudnić bez
    > przygotowania pedagogicznego. Koniec kropka.

    A czy nie jest tak, że szkoła może go zatrudnić jeżeli nie ma innego
    nauczyciela? Tzn np poprzedni się zwalnia - a ten nakurat jest pod ręką.
    Pewnie zgoda kuratora jest wymagana.
    Dla ścisłości. Ostatnio wprowadzałem umowy nauczycielskie ludzi z
    wykształceniem średnim, Płacone mieli z najniższej tabeli płac. Umowa
    zawarta od listopada do końca czerwca.
    Więc chyba się da

    --
    Pawełj