eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiImie i Nazwisko właściciela na fakturach VAT - obowiazkowo czy nie? › Re: Imie i Nazwisko właściciela na fakturach VAT - obowiazkowo czy nie?
  • Data: 2005-04-20 06:01:14
    Temat: Re: Imie i Nazwisko właściciela na fakturach VAT - obowiazkowo czy nie?
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kowalski" <b...@a...ru> napisał w wiadomości
    news:d43rce$rr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no cóż mam nadzieję że się mylisz, ale na wszelki wypadek chyba dodam to
    > imie i nazwisko do swoich faktur

    Wczoraj bylam w US i zarejestrowalam wlasna DG. Na VAT-R oczywiscie tylko
    nazwisko (i dwa imiona), a na druku NIP-1 Pani powiedziala, zebym w ogole
    nie wypelniala pola "nazwa firmy", bo to bez znaczenia w moim przypadku.

    Dla Pani najwazniejszy byl REGON a nie wpis do ewidencji. Na REGONie, to ja
    mam nawet podane dwa imiona (na VAT-R tez). Juz sie pogodzilam z tym, ze
    bede musiala podawac dwa imiona i dwuczlonowe nazwisko :((((

    Nie ma sily. Ale w sumie czego sie wstydzic? Oczywiscie nazwe firmy tez bede
    podawac :) a pod spodem dlugasny zlepek imion i nazwisk, heh.

    Pozdrawiam
    parrot