  • Data: 2003-06-13 22:40:34
    Temat: Re: Ile na ZUS - DG + umowa o pracę + student
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Jun 2003, Canizares wrote:
    [...]
    >+ zdrowotną. Pierwsze moje pytanie: czy, jak i w jakim terminie powinienem
    >+ zgłosić do zusu zmianę,

    AFAIK 7 dni, ale mogę się mylić.
    [...]
    >+ tylko przy DG. Jako absolwent zwolniony będę podobno ze składki emerytalnej.

    Powoli: a nie jest tak że tylko absolwent *rozpoczynający*
    DG może być zwolniony ?? Tu *już prowadzisz* !
    O ile dobrze zrozumiałem czyjąś odpowiedź (było, albo tu
    albo na *.prawo) - należało *zamknąć* DG na moment kończenia
    studiów !! Nie wiem czy teraz jeszcze poskutkuje (zamknięcie
    i otwarcie).
    Acha: i nie pytaj mnie kto to wymyślił :[
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd