  • Data: 2005-01-14 17:59:19
    Temat: Re: Ile czasu trzymac dokumenty DG?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2005, Maddy wrote:
    [...]
    > + Okrślenie "oryginał, kopia" odnosi sie do stanu faktycznego

    Y tam.
    Znalazła się jedna co szuka logiki u naszych ustawodawców ;)
    Przeca to je logika podatkowa :]
    [...]
    > + Tak naprawdę ma racje kolega o dziwnym nicku

    wKF: nigdy nie potknęłaś się o oznaczenia stosowane przez krótkofalowców ?
    :)

    > + Dochodzimy potem do absudru. Dzowni do mnie księgowa z zaprzyjaźnionej firmy
    > + i prosi żeby jej podpisać i odsełać koniecznie "oryginał kopii faktury" bo ma
    > + tylko fax.

    ROTFL :) Mi się podoba ;>

    > + A pan z UKSu "moze mi pani zrobić kopie tych kopii faktur sporzedaży"
    > + Orygiał kopii, kopia kopii... zdrowy rozsądek pojechal na wakacje.

    Ano :[
    Pamiętam jak ktoś tu opisywał (dość dawno, "przed UE") kraj w którym
    właśnie drukuje się tyle oryginałów ile potrzeba.
    Ichni pracownik dojść nie mógł dlaczego on nie chce oryginału tylko
    koniecznie mu "kopia" potrzebna :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)