  • Data: 2006-02-06 14:10:16
    Temat: Re: Hotel w koszty
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ds7dd6$5tj$1@inews.gazeta.pl...
    > No tak... Hotel w Krakowie byl. Mam tam klienta. Jechalem na rozmowy?
    > Termin
    > troche taki dziwny, sylwestrowy... A, koszt pociagu do Krakowa tez bym
    > wliczyl. Z powrotem nie, jechalem ze znajomymi. Czy w takim przypadku
    > byscie
    > ten hotel i pociag wliczali w koszty?

    Jakoś ten termin pobytu w hotelu mocno podpada:))). Sądzisz, że jest o co
    kopię kruszyć? Jaki to poziom kosztów - 200-400 zł? To ile faktycznie
    zdejmie Ci tego podatku? Nie wydaje mi się , żebyś to łatwo mógł wybronić,
    więc po co się tak podkładać? Chyba, że lubisz trochę ryzyka, ale i tak
    prowadzenie dg to mocno ryzykowne zajęcie w tym kraju :))).
    Pozdr. Graszka.