  • Data: 2006-01-03 22:05:27
    Temat: Re: Hotel w KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Jan 2006, Tristan Alder wrote:

    > A był to poniedziałek 02 styczeń 2006 08:41, gdy Gotfryd Smolik news

    > No OK, powiedzmy, że traktować to jako przedpłatę. Można? Nie rozumiem.

    Nie rozumiem tekstu "nie rozumiem" :] - o co chodzi ?
    Ktoś zabrania brania przedpłat i zaliczek ?

    > Możesz opisać coś więcej?

    Tak. Pytanie ;)
    Chciałbym spytać w jakim artykule widzisz taki przepis:
    +++
    3. Do przychodów, o których mowa w ust. 1 i 2, nie zalicza się:
    1) pobranych wpłat lub zarachowanych należności na poczet dostaw
    towarów i usług, które zostaną wykonane w następnych okresach
    sprawozdawczych, a także otrzymanych pożyczek i kredytów oraz
    zwróconych pożyczek, z wyjątkiem skapitalizowanych odsetek od
    tych pożyczek,
    ---
    Moim zdaniem wyłacza to również 1f (i dyskusję "czy rozliczasz
    przychód VAT jako przychód DG" można pominąć)

    > No nie tylko VAT ale i PIT. Klient płaci 110zł za konferencję, z czego 100zł
    ------------^^^^^
    ....ale JEDNAK VAT ? ;)

    > to jego nocleg i jedzonko, a 10zł to inne koszty. Więc na te 100zł dostanę
    > FV od hotelu za łóżeczko i jedzonko. Ale gdzieś mi się obiło o uszy, że są
    > jakieś jaja z hotelami.

    ...obiło mu się... WRRRR !

    > No chyba nie jest?

    ...no to poczytaj w okolicy. I zastanów się co chcesz odliczać.
    Bo ja nie widzę możliwości w takim razie!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)