eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiHmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie" osobie z własną DG?! › Re: Hmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie" osobie z własną DG?!
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Hmmm, moze ktoś pomoże?! Pojazd w EŚT zawieszonej DG a "użyczenie"
    osobie z własną DG?!
    Date: Thu, 20 Jan 2005 08:18:18 +0100

    Tomasz Lam [ZULU] napisał(a):

    > Aha, no i jeszcze, jeśli rzeczywiście się tak da zrobić, to jak
    > rozliczyć kilometrówką koszt naprawy, np. 500zł?!

    Normalnie, tak jak rozliczasz inne koszt eksploatacji.
    Naprawa to jest koszt bieżącej eksploatacji, jakbys nie zauwazył. W
    końcu jak by samochodu nie używano to naprawiać by go nie trzeba było.
    No chyba że to jest naprawa blach które rdza zerzarła jak samochód stał
    całe lata pod chmurka nieużywany ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl