  • Data: 2009-09-15 20:05:50
    Temat: Re: "Haracz od życzliwości"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Sep 2009, Zbylut wrote:

    > W sumie - jaki jest obecny status tej sprawy z opodatkowaniem
    > linuxa?

    Ostatecznie zakończyło ją orzeczenie NSA, wskazujące na argumenty
    które przytoczyłem w innym poście do Tristana.
    Teraz interpretacje idą "równo" - nie ma podatku, o ile program
    jest "równo" dostępny dla wszystkich.

    > Bo czy to nie jest tak, że linux i windows to systemy
    > operacyjne, ale darmowy linux nie ma pomocy technicznej
    > (którą ma windows) i stąd jest to inny produkt?

    Nie, to że mogą istnieć programy płatne bez wsparcia (a co :))
    w niczym nie uchybi nieopodatkowaniu freeware.

    pzdr, Gotfryd