  • Data: 2002-06-26 21:22:36
    Temat: Re: Handel oprogramowaniem
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Czy ja się mylę, czy na ryczałcie nie wpisuje się kosztów, więc

    Nie mylisz się.

    >+ jakikolwiek handel na ryczałcie wydaje mi się dziwnym przedsięwzięciem
    >+ (o ile możliwym prawnie)?

    Możliwym. Mało - ustawodawca przewidział to o czym mówisz:
    handel - 3%, usługi - zdaje się 8,5%, jest jeszcze stawka
    pośrednia (coś koło 5%, za co nie pamiętam). Pośrednictwo
    i inne takie (czyli czysty zysk, bo koszty mozna "rozprowadzić"
    po pozostałych stronach transakcji) są profilaktycznie
    wyłączone z ryczałtu, o nic się nie martw :)

    Pozdrowienia, Gotfryd