eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiGoogle AdWords, brak dzialalnosci gospodarczej, VAT-R ??? › Re: Google AdWords, brak dzialalnosci gospodarczej, VAT-R ???
  • Data: 2010-01-25 11:07:35
    Temat: Re: Google AdWords, brak dzialalnosci gospodarczej, VAT-R ???
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-01-2010 o 11:52:23 Evanduril <m...@m...org>
    napisał(a):

    > No dobra, to ja sie pogubilem. To co mam zrobic, to: zlozyc VAT-R, a
    > nastepnie VAT-9M i oplacic vat z tytulu implortu uslugi.
    > Czy w tej sytuacji musze, czy nie musze placic ?

    Ciężko stwierdzić - IMHO jesteś dokładnie w samym środku szarej strefy.
    Jeśli chcesz mieć jako takie rozwiązanie, to zamów opinię doradcy
    podatkowego
    na piśmie i dopytaj się go czy jakieś wnioski o wiążącą interpretację się
    przydadzą.

    Niestety w tym kraju nieszablonowe działania kosztują
    nieproporcjonalnie więcej do profitów które przynoszą.

    --
    Tomek