  • Data: 2003-01-30 17:03:23
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: " Michal" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    berdycz <p...@b...pl> napisał(a):
    > Masz rację! Ale naprawdę fiskus dostanie cały naliczony twój VAT tylko
    okrężną
    > drogą.
    > 110 od ciebie i 110 od dealera gazet pomniejszone o jego koszty.
    > Ty zaś te drugie 110 dostarczysz temu dealerowi gazet :-)

    dla mnie to troszke filozofowoanie niepotrzebne :)

    mam 1000 zl, jesli kubilbym te czasopisma za 500 zostalo by mi tylko
    500 zl. a tak zostanie mi 610. dla mnie ta kalkulacja starcza by szukac
    VATowcow robiac normalne/ planowane/ potrzebne i tak zakupy. tylko gdzie :)

    pytanie tylko co jeszcze mozna legalnie zrobic. i o to wlasnie chialem spytac
    szanownych grupowiczow. caly czas po cichu licze ze cos ktos mi podsunie
    jakis pomysl za odliczenia od podatku czy dochodu (wsrod rzeczy ktore i tak
    place nie wiedzac tego). uff :)

    > Ta "ucieczka" od zapłaty VAT do US musi być rozsądna.
    > Jeśli do twojej DG nie jest ci coś potrzebne to tego nie kupuj.

    tak wiem o tym. brr juz chyab 4 raz to w tym watku powtarzam.. ;)

    dziekuje i pozdrawiam
    Michal