eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiGdzie na swiecie sa normalne podatki - czyli jak zalozyc DG zagranica › Re: Gdzie na swiecie sa normalne podatki - czyli jak zalozyc DG zagranica
  • Data: 2006-06-27 10:12:34
    Temat: Re: Gdzie na swiecie sa normalne podatki - czyli jak zalozyc DG zagranica
    Od: "lobuziak" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje sie, ze Estonia moze byc takim krajem.
    > Kompletnie nieprzesocjalizowany, podatek liniowy, w zasadzie kraj
    > kompletnie zinformatyzowany i nowoczesny. Zbudowanany od nowa po
    > przemianach, a nie na podwalinach komunizmu.
    > Wzrost gospodarczy ok 11%/rok.
    > Ja osobiscie najpierw tam bym sie rozgladal.

    To jest jakis pomysl. Swego czasu slyszalem tez, ze Czechy i Slowacja maja
    duzo bardziej przyjazne prawo podatkowe niz u nas i ze czesc firm przenosi
    sie tam, choc ciezko powiedziec, czy to jest jakies powszechne zjawisko.

    A co z krajami skandynawskimi? Tam co prawda stawki podatkow sa dosc
    wysokie, ale zastanawia mnie czy ich prawo jest rownie skomplikowane i
    nieprzejrzyste jak u nas?