  • Data: 2008-01-21 11:57:43
    Temat: Re: Gdzie i jakie PITy złożyć (zeznanie roczne)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-21, Tadeusz <t...@s...precz.pl> wrote:

    > nie MOŻE tylko MUSI
    > i nie żadne pismo tylko urzędowy formularz NIP-3

    NIP-1 (bo prowadzę DG i jestem VATowcem) to zgłosiłem do US właściwego
    względem VAT, a nie do 'starego US'. Czy się mylę?

    ------
    USTAWA
    z dnia 13 października 1995 r.
    o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników

    [...]

    Art. 4. W sprawach określonych w art. 3 właściwymi naczelnikami urzędów
    skarbowych są:

    1) dla podatników podatku od towarów i usług, niekorzystających ze
    zwolnienia od tego podatku - naczelnik urzędu skarbowego właściwy w
    sprawach podatku od towarów i usług; [...]

    Art. 9. 1. Podatnicy mają obowiązek aktualizowania danych objętych
    zgłoszeniem identyfikacyjnym przez dokonanie zgłoszenia aktualizacyjnego
    do właściwego naczelnika urzędu skarbowego określonego __w art. 4__: [...]
    #v-
    ------

    --
    Wojciech Bańcer