  • Data: 2004-01-18 19:50:12
    Temat: Re: GP, SC a amortyzacja
    Od: "xxx" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Księgowość można prawadzić jedną dla wszystkich wspólników w S.C. , a więc
    nie ma też kłopotów z amortyzacją majątku. Przy rozliczaniu się deklaracjami
    PIT 5, należy uwzględnić odpowiedni procent przychodów oraz kosztów spółki,
    zgodnie z umową ustalającąudziały w spółce. W przypadku braku takieo zapisu
    udziały są równe dla wszystkich wspólników.
    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Czytam ci ja sobie:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_z_040108/