    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fundusz reklamy i reprezentacji - faktura
    Date: Tue, 21 May 2002 10:14:22 +0200

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f00.00000618.3ce9fc5b@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich grupowiczów.
    >
    > Firma zakupiła na fakturę soki owocowe, herbatę, kawę rozpuszczalną oraz
    > śmietankę dla pracowników. Czy mogę tą f-rę zaliczyć bezpośrednio w koszt,
    czy
    > też muszę ją zaliczyć do funduszu reklamy i reprezentacji? Jak do tego
    zakupu
    > ustosunkuje się Urząd Skarbowy?
    >
    > Serdecznie pozdrawiam
    > Kubusiam
    Pytasz o temat rzekę czyli ile pytań tyle różnych odpowiedzi oraz
    interpetacji US.Co do napojów jak typu herbata czy woda mineralna to w
    większości interpetacji można to zaliczyć do kosztów pracowniczych ale już
    do kawa to US twierdzą że nie wynika to z obowiązku wobec pracowników a już
    śmietaka to pełen luksus (US tak czasami twierdzi) to samo cukier.Myśle że
    inne osoby będą miały inne zdanie to też chętnie poczytam.
    Jolka