  • Data: 2010-04-14 15:54:08
    Temat: Re: Formalnosci eksportowe...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Apr 2010, Jakub Jewuła wrote:

    > Gdzies spotkalem sie z "faktura uproszczona", ale tez myslalem
    > ze po prostu f-re tylko zrobie osobna serie numeracji dla jasnosci...

    A to nie mam pytań.

    > Tak wiem, ale co mozna zrobic? Mysle, ze musza zmienic stanowisko
    > i zaczac traktowac konto w PayPal jak konto bankowe. Przeciez miliony
    > firm przyjmuje wplaty w ten sposob.

    Być może się rozpędziłem - pamiętam, że któraś instytucja *uzyskała*
    status banku, być może był to PayPal.
    Rzuć może okiem do archiwum .podatki, powinno się wyjaśnić.
    Jeśli tak to OK :)

    > Caly swiat - licze na spore zainteresowanie z USA.
    >
    > Zalezy mi na mozliwym uproszczeniu formalnosci - jak sobie pomysle,
    > ze bede musial gonioc z kazda paczka do Agencji Celnej to mi sie
    > odechciewa...

    Hm...

    > to moze po prostu zatrudnie gonca :)

    Nie ma w Krakowie kurierów rowerowych?
    W W-wie - z tego co się czysto internetowo orientuję - jest to
    dość popularna usługa.

    pzdr, Gotfryd