  • Data: 2011-06-10 12:10:54
    Temat: Re: Faktury w Euro
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Jestem VATowcem i usługi które wykonuję są opodatkowane vatem.

    Tak sobie tylko zapytałem, bo większosć tego co ludzie fakturują w walucie
    (i do tego płacone paypalem) najczęściej nie podlega pod VAT.

    > 1. Czy oznacza to że jestem zobowiązany do codziennego
    > przewalutowywania na złotówki środków otrzymanych w Euro ???

    Nie. Przewalutowywyać nie musisz codziennie. W ogóle nie musisz.
    Mozesz wyjąć w euro z konta przecież.

    > 2. A jeśli nie jestem zobligowany, to jak potem rozliczyć zysk/stratę

    No musisz ewidencjonować ile euro po ile sprzedajesz czy przewalutowujesz.