    From: "Martin Jedrzejewski" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura za komputer..
    Date: Fri, 4 Mar 2005 21:39:54 +0100

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-F6F0B9.20541304032005@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > A ten Windows to jest Ci potrzebny?

    no więc raczej jest, bez systemu operacyjnego komputer nie jest
    funkcjonalny, można zainstalować np. DOS-a ale to też (chyba) trzeba kupić.
    Dałem sobie już z tym spokój i zostawiłem w gestii ksiegowej. Gdybym się
    temu przyjrzał wcześniej to pewnie bym wytargował te 25 złotych.

    Chociaż faktycznie, jest sens kupić komputer bez systemu,a następnego dnia
    kupić sam system na odrębnej fakturze, tak jak pisał Tomasz mail wyżej.