  • Data: 2005-03-03 19:55:32
    Temat: Re: Faktura za komputer..
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:d07lf1$4nt$2@inews.gazeta.pl...

    > I wyjdzie na to, ze kupiles OEM bez sprzetu.

    Czy to prawda, że jak vatowiec kupi np jednostkę centralną za 2000 netto,
    później monitor za 1000 netto, pół roku pozniej za 1000 nettto drukartkę, to
    musi liczyć odpisy amortyzacyjne od kompletnego sprzętu za 4000? Tak mi
    powiedziała pani z US.

    A jak będzie komp za 3400 golas z linuksem, a oprogramowanie osobno kupione
    za 1000? Trwały?

    A jezeli bedzie komp za 1500, a całość oprogramownaia kosztuje 5000 (box, a
    nie OEM) netto, to co jest środkiem trwałym? Co nim będzie jeżeli wymienie
    sprzęt, a zostawię oprogramowanie?

    Jak można liczyc amortyzację od sprzetu, ktorego skład zmienia się co parę
    tygodni?

    Czy instalację oprogramowania (czynnmość) dla klienta wlicza się w cene
    kompa, czy osobna pozycja na fakturze za np. 1 zł?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/