  • Data: 2004-01-13 19:08:57
    Temat: Re: Faktura z malymi bledami.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2004, Piwek wrote:

    >+ Jak wyglada taka nota korygujaca?

    Nota korygująca (tu numer, jeśli numerujesz) do faktury (tu numer)
    wystawionej przez (tu nazwa i adres) dla (tu nazwa i adres - twoje)
    z dnia (tu data wystawienia f-ry) wystawiona w dniu (tu data
    wystawienia noty)
    Pole/pozycja (tu nazwa pola lub/u wskazanie pozycji):
    jest: (stara treść)
    ma być: (prawidłowa treść)
    [tu może być lista poprawek]

    Standardowo: dane osoby podpisującej, autograf.

    Dotąd noty mogę policzyć kończynami :), ale zazwyczaj dopisywałem
    "proszę o wprowadzenie zmian do systemu informatycznego o ile
    używacie" coby przemyśleli że warto :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)