  • Data: 2002-06-03 19:09:55
    Temat: Re: Faktura vat na sprzęt komputerowy
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:adg6lg$cm2$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    napisał w
    [...]
    A [...]
    Wtrace sie ze swoja uwaga:
    Niezaleznie od wyroku sadowego, bezpiecznie dla sprzedawcy jest
    wyszczegolnic elementy skladowe komputera, gdyz sprzedawca nie
    wystawia innej dokumentacji technicznej na uzyte do budowy
    elementy. Byly artykuly prasowe, ze w supermarketach sprzedawane
    komputery mialy etykiete informacyjna o procesorze np. PIII, ale
    bez wyszczegolnienia ile RAM, a bylo jej 64! I nie uwzgledniano
    reklamacji klienta, ze maszyna chodzi ospale, jak na taki
    procesor. Dalej - oprogramowanie OEM (a szczegolnie licencja)
    jest przypisane albo do calego zestawu, albo do konkretnego
    elementu (np. Nero do pewnego typu nagrywarki), a ostatnio
    widzialem WIN98 do ... myszy. W przyszlosci bedzie niemozliwe np.
    odsprzedac nagrywarke i Nero wraz z licencja, bo opiewa na
    "zestaw komputerowy Pentium III". Itp. Wiec, moim zdaniem, aby
    oszczedzic w przyszlosci klopotow sobie i klientom (w koncu z
    nich sie zyje) to lepiej te skladowe wyszczegolnic. Ale to moje
    zdanie; jestem jedynie nabywca sprzetu i ze sprzedaza nie mam nic
    wspolnego. A podobne do opisanych problemy znam z autopsji.
    WSm