    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura korygująca
    Date: Sat, 26 Apr 2008 15:25:57 +0200

    Marek wrote:

    > Dzwoniłem do działu zajmującego sie VAT-em.
    > Okazuje się, że właśnie tak jak powyżej.
    > Choć sam się dziwię czemu. Ale ponoć tak mówią przepisy.
    >
    > Niestety, ta Pani nie znała się na pod. dochodowym.

    Może zadzwoń do jakiejś innej Pani, bo wychodzi mi na to, że ta do
    której dzwoniłeś to nie zna się nawet na tym, na czym jej się wydaje, że
    się zna ...

    Hint:
    Rozporządzenie ministra finansów w sprawie zwrotu podatku niektórym
    podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, zasad wystawiania faktur,
    sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie
    mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
    art. 19.1 ustęp 4

    Piotrek