  • Data: 2003-12-22 08:19:15
    Temat: Re: Faktura importowa
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/2003 5:22 PM, Stasiek G. wrote:
    > Przesadzasz, w gdańskich UC oświadczenie dlaczego sa takie upusty wystarcza.
    > Stasiek G.

    Mogę pogrzebać w papierach i znaleźć nazwisko agenta oraz kopie
    korespondencji (załaczone do zgłoszenia kopie kontraktu, oświadczenia
    zarządu, korespondencja od dostawcy) - miejsce: DHL, Gdańsk , Lotnisko;
    Jeżeli jest potrzeba posiadam kopie korespondencji z jedna z
    warszawskich agencji oraz z agencją celna w Głuchowie.
    Nie wymyśliłem tego.

    Być może jestem lepiej oceniany jako potencjalny dawca, niż Ty;
    Przykro mi z tego powodu ;-)

    Pzdr: Catbert