    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura Vat 22% 0% zwolniony????
    Date: Wed, 31 May 2006 16:41:15 +0200

    Krissor wrote:

    > Witam !
    > mam problem tego typu.... pracuje od jakiegos czasu dla irlandzkiego biura
    > reklamowego zajmujacego sie obsluga firm budowlanych, inwestorow,
    > architektow, developerow .....Ja robie im wizualizacje roznorakie.....no i
    > przyszla pora wystawic fakure... i teraz jaka stawka VAT czy 22% czy 0% czy
    > zwolniony z VAT....oczywiscie pytalem sie juz w 3 urzedach skarbowych i
    > odpowiedzi mialem w dwoch ze doliczac 22% a w jednym ze stawka
    > zerowa.........wazne jest tu tez pod jaki PKD podciagniemy
> [...]

    Jak na moja wiedze (byc moze zbyt mala), to wystawiasz im fakture
    "bezvatowa" - ani zwolniony, ani zero procent. Po prostu jest faktura,
    nei ma "VAT". Nie ma stawki. Nic. Kwota netto.
    Bo to jest eksport uslug. Tyzaplacilbys VAT, oni na granicy odzyskaliby
    VAT. Wiec sie upraszcza - typanstwu nie placisz, panstwo im nie zwraca.

    Dobrze mysle?

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m