  • Data: 2011-09-26 18:04:02
    Temat: Re: Faktura VAT na firmę - muszę ewidencjonować ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Sep 2011, cyklista wrote:

    > Możesz zrobić jak chcesz, ale zdecydowanie lepiej podatkowo ująć
    > ja w kosztach

    ...same zalety. Od rutynowości postępowania zaczynając :)

    > a potem sprzedaż ująć w zyskach (jak planujesz sprzedać taniej
    > niż kupiłeś).

    IMVHO jeszcze trzeba ustalić czy koszt ma być "towarowy" (co
    wymaga "jakiegoś" uzasadnienia dla sprzedaży poniżej ceny zakupu)
    czy "wyposażeniowy".
    W tym drugim przypadku oczywiście trzeba dopilnować aby na
    f-rze była adnotacja że sprzęt jest używany (może oczywiście
    być "nowy w rozumieniu VAT", ale chodzi o owo "wprowadzenie
    do użytkowania" o którym ktoś mnie już upomniał).

    pzdr, Gotfryd