  • Data: 2003-05-23 21:41:56
    Temat: Re: Faktura VAT - krótkie pytanie
    Od: "Piotr" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" napisał w wiadomości >

    > Nie oznacza automatycznie, ale sąd może to uznać za dowód faktu
    > zawarcia ustnej umowy (np. sprzedaży) na warunkach takich jak podano
    na
    > fakturze
    Dziękuję za odpowiedź - jest wyczerpująca, tylko moje pytanie nie było
    pełne.
    - chciałem skrócić...
    Powinno brzmieć:
    Czy potwierdzenie faktury VAT poprzez jej podpisanie oznacza
    akceptację kwoty i warunków płatności?
    Czy jest jakiś określony termin na odwołanie się od powyższego?
    Czy brak zapłaty za fakturę wymaga zakładania sprawy sądowej,
    czy może wystarczyć wynajęcie firmy windykacyjnej?
    Faktura jest oparta na umowie pisemnej między firmami.
    Stronami są: sp z o. o.(dłużnik) i jednoosobowa firma(wierzyciel).
    pozdr.
    Piotr