  • Data: 2002-08-08 08:36:52
    Temat: Re: Fakt.VAT a pieczatka ??
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "WSm" <w...@s...pl> wrote in message
    news:7Qn49.131418$cU1.3562018@news.chello.at...
    > Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    > Kodeks Cywilny nie zna pojecia "czytelny" podpis

    Rozporzadzenie tez nie mowi niec o "czytelnym podpiszie"
    (jesli mnie pamiec nie myli).

    Maja byc nazwiski imie i podpis osoby UPRAWNIONEJ do otrzymania i
    wystawienia faktury.

    Bdy ktos prosi mnie o "czytelny podpis" pisze drukowanymi literkami

    Boguslaw Szostak

    i tu skladam normalny zwyczajny podpis.

    oswiadczajac, ze moj "czytelny podpis" to nie podpis.

    nikt nie zaprotestowal

    Poza ty staram sie, zby u stalych dostawcow to ich komputer pisal me imie
    inazwisko.

    Boguslaw