  • Data: 2007-09-02 19:52:03
    Temat: Re: Ewidencja sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 2 Sep 2007, cb wrote:
    [...cięcie...]

    > To co zacytowałeś to IMO dotyczy podatników zwolnionych, czyli nie mnie. Więc
    > dalej nie bardzo rozumiem o co chodzi.

    No, ja czasem doradzam, żeby zrobić jak ja kiedyś ;) - okularki sprawić!
    Przeczytaj WSZYSTKO.
    Celowo podałem przepisy dotyczące ZARÓWNO podatników zwolnionych jak
    i czynnych.
    Odesłań do ustawy (metodą "o której mowa w art.xxx ust.y pkt.z")
    nie komentowałem, zakladam że albo wiesz albo zajrzysz.
    I nie przejmuj się za bardzo "zestawieniem", skoro oczywiste jest że
    *są* przychody i koszty których terminy zaliczenia do VAT nie pokrywają
    się z terminami dla KPiR - IMVHO z przepisu nie wynika zakaz ujęcia
    tego "zestawienia" wprost w ewidencji (znaczy np. w osobnej kolumnie
    piszemy dane dla KPiR i już).

    pzdr, Gotfryd