  • Data: 2003-01-21 11:28:52
    Temat: Re: Ewidencja VAT a zasady ogólne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Jan 2003, Igor Soszynski wrote:
    [...]
    >+ Czy przedsiebiorca opodatkowany na zasadach ogólnych, platnik VAT,
    >+ powinien oprócz ksiegi przychodow i rozchodów prowadzic takze ewidencje
    >+ VAT?

    Oczywiście.

    >+ Co jeszcze (oprócz kpir) powinna prowadzic osoba prowadzaca dzialalnosc
    >+ gospodarcza na wspomnianych zasadach?

    Ewidencję Środków Trwałych i Ewdiencję wyposażenia; to minimum, rodzaj
    działalności może narzucać więcej.

    >+ Gdzie w Internecie mozna o tym przeczytac?

    Tu:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/fizycznych.shtml

    Przeczytaj na początek rozporządzenie o prowadzeniu KPiR.
    Później jeszcze podobnie:
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml

    >+ Bede wdzieczny za odpowiedz.

    Weź i jak już papiery poazakładasz - przejdź się do jakiegoś
    doradcy... nie zawadzi jak obejrzy coś tam powpisywał :]
    FYI: ja 1. raz tak zrobiłem. I na dzień dobry padło pytanie:
    "a remanent początkowy to gdzie Pan wpisał ??"
    :>

    >+ Pozdrawiam,

    wzjm, Gotfryd