  • Data: 2007-06-21 00:18:27
    Temat: Re: Egzekucja z konta - kilka pytań
    Od: N <n...@n...cry> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Słusznie. Ale to *mógł* być oddzielny krok (najpierw zapytanie "czy
    > ma konta" - i bank podaje wszystkie).

    Mam już tytuł egzekucyjny. Wystawiony był tylko na (jeden) rachunek
    firmowy. :| Tytuł dotyczy dg (VAT), blokady na wszystkich rachunkach.

    > Ale wysoce prawdopodobna - dlatego protestuję przeciwko przyjęciu
    > a priory że blokada wszystkich kont była inicjatywą (nielogiczną)
    > banku.

    j.w.
    Tytuł egzekucyjny na wskazane konto, blokady na wszystkich rachunkach.

    > Po prostu nie podjerzewam, żeby bank "sam z siebie" podejmował
    > dzialania wobec kilku kont, jeśliby egzekucja dotyczyla jednego.

    j.w.
    Nie wiem na razie co o tym myśleć. Z szybkiego zapoznania się z
    egzekucją administracyjną wynika, że bank w takiej sytuacji nie ma prawa
    blokować kolejnych rachunków prywatnych.

    --
    pzdr