  • Data: 2004-08-26 14:56:37
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza i student na umowe zlecenie.
    Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@_nteneum" <n...@a...com> napisał w wiadomości
    news:cgkt5h$2ej9$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > odprowadzac

    > gdyz
    > ze

    > w przypadku zaztrudnienia na umowę o pracę (1/1 etatu) oraz prowadzenia
    > działalności gospodarczej,
    > pracodawca płaci za Ciebie ZUS, a ty od działalności płacisz tylko
    > zdrowotne.
    >
    > w przypadku umowy zlecenia nie musi pracodawca odprowadzac za Ciebie ZUSu,
    > co powoduje, ze musiałbyś płacić pełny zus od swojej działalności.

> [...]

    Ok. ale moze jeszcze raz to napisze:
    Przypuszczmy ze jest taka sytuacja ze:
    PRacuje na umowe zlecenie w firmie XXX i mam firme YYY, firma XXX nie wie o
    tym ze ja studiuje i placi za mnie normalne skladki ale od kwoty np. 160 zł
    (koszt zlecenia). Natomiast ja w firmie YYY place tylko zdrowotne. To skad
    ZUS bedzie wiedzial ze ja studiuje i firma XXX nie powinna za mnie placic
    skladek. ???