  • Data: 2006-09-04 13:08:25
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i samochód prywatny
    Od: Klima <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t napisał(a):
    > Dla prywatnego samochodu możesz wrzucać w koszty udokumentowane
    przejazdy
    > na cele firmowe do limitu określonego kilometrówką - full tego w archwum
    > znajdziesz,
    >
    > pozdrawiam

    Moze zle szukam, ale nie moge znalezc nigdzie informacji na temat
    limitow. Wiem, ze pracownikowi firmy uzywajacego prywatnego samochodu w
    trakcie pracy nie wolno przekroczyc danego limitu (uzaleznionego od
    wielkosci miejscowosci, w ktorej pracuje), lecz, czy tak samo jest w
    przypadku gdy jestem wlascicielem firmy?

    Pozdrawiam Maciek