    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dyskryminacja samotnych matek - swiadczenia rodzinne
    Date: Fri, 30 Sep 2005 22:28:20 +0200

    Użytkownik "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dhggoi$7kp$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy to jest zgodne z prawem? Bo czuje sie dyskryminowana :-((
    > Co te przepisy maja spowodowac? Zmuszac ludzi do slubow czy dostarczac
    > pracy komornikom? A jezeli ja nie chce niczego od ojca dziecka? A co
    > jesli ojciec dziecka dobrowolnie lozy na jego utrzymanie?

    Dlaczego to ma być dyskryminowanie?
    Jeżeli ktoś zdecydował się na dziecko to powinien łożyć na jego
    utrzymanie. W małżeństwie nikt się nie pyta, czy mają na wychowanie
    dziecka - bo jak nie mają, to państwo może im dorzucić /oprócz zasiłku
    rodzinnego/ specjalny dodatek.. bo pewnie są biedni i w ogóle...

    Nie chcesz niczego od ojca? To czemu jego *obowiązki* względem dziecka
    ma wypełniać państwo (czyli każdy obywatel po trochu)?

    Jeżeli dobrowolnie łoży na jego utrzymanie, to dlaczego chcesz ten
    dodatek? Inni rodzice, tacy którzy są oficjalnie małżeństwem, nie mogą
    jego otrzymać - to oni powinni się czuć dyskryminowani... bo gdzie tu
    równość by była...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)