  • Data: 2015-07-23 10:58:53
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> szukaj wiadomości tego autora

    Tes sam NIP, który nadał Radzie Rodziców właściwy miejscowo Urząd Skarbowy,
    proste??
    BTW biegnę po piżamę i szczoteczkę do zębów, bo kupowałem na RR autoklaw za
    kilka tysięcy złotych (do szkolengo gabinetu lekarskiego), przez lata
    płaciłem lekarce na umowy z odprowadzaniem wszystkich srusów pitów i citów,
    i o zgrozo zatrudniałem kogoś OIDP na etacie (kasjerkę?).
    Dostanę wiecej niz Nowak za zegarek?
    Na pocieszenie może te laski z banków prowadzących rachunki RR pasadzą ze
    mną w celi ;-)

    -----