  • Data: 2002-10-29 12:19:28
    Temat: Re: Dwie firmy...czy tak można ?
    Od: "Jerzy Nowok" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No chyba, ze piszac "prowadzenie sprzedazy" miales na mysli to, ze
    > sasiad bedzie pracowal u Ciebie jako sprzedawca. Jesli sie zna na
    > handlu, to czemu nie? :)

    Właśnie o to mi chodziło.
    a raczej o to, że jego pracownice będą sprzedawały
    towar w moim sklepie.
    Pisząc o tajnikach miałem na myśli to , że sąsiad
    prowadzi D.G. już od kilku lat ...wie jak te pracownice
    rozliczac z zusem,skarbowym.
    Ja musiałbym najpierw zatrudnić pracownice, potem zgłość-
    zarejestrować w Zusie...no a następnie co miesiąc wypisywać
    ileś tam druków-deklaracji
    No więc pomyślałem sobie, że on (jego firma)
    będzie świadczyła usługi ... odpłatne oczywiście ...
    dla mnie.

    tylko czy tak można ?