    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa adresy sprzedawcy na fv
    Date: 27 Dec 2003 21:53:26 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip74-219.crowley.pl

    Użytkownik Ewa Wolska e...@o...pl ...

    > Własnie kiedyś miałem podobny problem i stwierdziłem że też tak
    > będę robił,
    > ale teraz czy nie jest błędem że np. 2 stacje paliwowe pkn orlen w
    > Poznaniu
    > i Krakowie bedą u mnie w rejestrze VAT widnieć jako
    > 774-000-14-54 PKN ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411
    > Płock
    > Czy powinienem się tym przejmować, czy to nie moja sprawa.
    >
    > Akurat w przypadku faktur za paliwo pkn orlen bym sie tym nie
    > przejmowała, ponieważ numer faktury wskazuje ( drugi człon numeru)
    > na której stacji paliw wystawiono fakturę.
> [...]
    Domyślam się, natomiast generalnie jeżeli mój sposób jest prawidłowy to
    będę miałw nosie czy numer identyfikuje daną placówkę.
    Niech się kontrola domyśla z jakiej filii jest faktura nr 3544546564/03 :)
    Ale rzeczywiście w moim przypadku płatnik jest wskazany prawidłowo więc mam
    nadzieję że to wystarczy.
    Jeżeli ktoś się nie zgadza, prosze o uwagi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim