  • Data: 2009-04-20 08:26:37
    Temat: Re: Duży może więcej?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 10:14
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.usoeh3rpl60ql1@unk>):

    > Ale prowizja może być już w cenie połączeń - i co wtedy?

    Ale kupowałem u nich, z przelewem na ich konto. Co mnie obchodzi co oni
    robią. Przecie towar w sklepie też jest Made In China. Czy każdy sklep może
    odmówić faktury mówiąc, że tylko pośredniczy w sprzedaży od chińczyka?

    --
    Tristan