  • Data: 2002-01-23 23:18:04
    Temat: Re: Druki POLTAX
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qbass" napisał w wiadomości:
    [...]
    > Inaczej czy ktoś może mi zabronić dostarczenia rozliczenia na wydruku z
    > programu komputerowego który jest 1:1 zgodny z POLTAX-em.
    >
    > Ktoś mi próbuje wcisnąć, że muszę przynieść rozliczenie jako nadruk na
    > oryginalnym POLTAX-ie a nie wydruk z programu, który jest taki sam jak
    > POLTAX.
    >
    > Pozdrawiam
    > Anna J.

    Druki mogą być dostarczane jako wydruk komputerowy pod warunkiem że jest
    zgodny z oryginalnym drukiem. U mnie w US nigdy nie mieli do tego
    zastrzeżeń. Druki 4-ro stronnicowe składam na 2 osobnych kartkach A4 luzem,
    poinsturowali mnie że nie wolno ich spinać zszywaczem. Jakby Ci marudzili że
    nie może być wydruk to poroś grzecznie o podstawę prawną tej decyzji. Na
    stronach www róznych urzędów nawet są do pobrania druki w formacie pdf dla
    petentów więc dla mnie odmowa przyjęcia wydruków jest po prostu wymysłem
    nadgorliwego urzędasa.

    Serwiz