  • Data: 2003-01-23 10:14:16
    Temat: Re: Dowod ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Latet napisał:
    > Mhmm.... Czyli wydruk dowodu wykonania przelewu ze strony www mBanku
    > nie jest honorowany nawet przez rejestratorke w przychodni.....
    > Pocieszające...
    >
    > Zapewne tym bardziej nie jest on pelnoprawnym dowodem zaplaty w ZUS czy US.
    >
    > To po co mydlą nam oczy dopiskiem:
    >
    > "Dokument sporządzony na podstawie art. 7 Ustawy Prawo
    > Bankowe (Dz.U. Nr 140 z 1997 r., poz 939 z poz. zm.) - nie wymaga
    > podpisu ani stempla."

    To jest tak - w ZUS juz pare razy uznali mi wydruk z przegladarki jako
    dowód zapłaty, ale w przychodni pare razy musiałam sie ostro kłócic z
    rejestratorką.
    Ostatnim razem chyba troche rabanu narobiłam bo wyszła jakaś przełożona,
    zapytała sie o co chodzi i kazał mnie przyjąć.
    Nie wiem tylko jak będzie nastepnym razem... ile mozna się użerać?

    Zabawne - w US nigdy nie miałam kłopotów, zawsze wydruk uznawali.

    Widac im niżej tym gorzej. To jak z przetargami publicznymi - im mniej
    wazny organ tym więcej dokumentów i wymagań.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl