  • Data: 2002-12-06 13:26:17
    Temat: Re: Doradztwo a VAT
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG> napisał w wiadomości
    news:asq7t4$55v$1@news.tpi.pl...
    > "Piotr Gas":

    > Nie, EKD brzmi 7484B "Pozostała działalność komercyjna, gdzie indziej
    > nie sklasyfikowana". Pani w Urzedzie Statystycznym mnie uratowala? :-?

    Moj kolega ma we Wpisie do Ewidencji, podane prawie wszystko co tylko dalo
    sie wpisac a nie podpadalo pod jakowas koncesje czy co innego.
    Ale w GUS-ie podal tylko "uslugi informatyczne". Jak do tej pory nie mial
    zadnej kontroli z US ...
    ... no ale to rzecz jasna jeszcze o niczym nie swiadczy :)

    Gason