  • Data: 2007-10-04 12:16:48
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 00:22
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe14mt$kcu$6@inews.gazeta.pl>):

    > Niestety masz tego pecha, że w tłumie jednostkę bardzo ciężko wyłapać i
    > dlatego tnie się równo po wszystkich, bo inaczej po prostu się nie da.
    > Jak twoja córka z lekka wystaje, to niestety nic na to nie poradzisz.
    > Musi poczekać do odpowiedniego wieku. Na pewno znajdzie inne zajęcia w
    > zastępstwie.

    Jezu.... Jak Was słucham to się można pociąć...

    Laska chce się pobawić, tata się zgadza a Wy od razu jak jakieś sępy że się
    nie da, że bez sensu i w ogóle....

    Wiem, wiem, regulamin Alledrogo nie zezwala... No ale jeśli pod kontrolą
    tatusia, to czemu by nie miała np. zająć się pakowaniem i wysyłaniem, a
    konto na Alledrogo będzie prowadził tatuś w ramach swojej działalności?

    Nie wiem ile lat ma córka... W zależności od tego, po prostu proponuję
    stosownie dobrać nadzór tatusia, ale w czym problem, żeby tatuś wspólnie z
    córką to robili na konto tatusia?

    Jak mi ktoś walnie coś o przekrętach i szarej strefie, to osobiście nakopię
    do dupy, bo nie takie problemy ma polska gospodarka, żeby nie można było...

    Poza tym, skoro córka może legalnie pomagać rodzicom w domu, skoro dzieci po
    wsiach nie tak ciężko harują na gospodarkach, to nie wierzę że tak całkiem
    nielegalne jest to, żeby córka pomagała tatusiowi przy handlu ciuchami.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl