    From: "..::Michal::.." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Donos...
    Date: Sun, 2 May 2004 11:34:01 +0200
    Sender: u...@o...pl@80.53.39.194

    A czy naprawdę nikt nie widzi jakiejś winy tego Pana?
    Ja płace podatki i wszelkie inne opłaty (sądowe itp) i jakoś musze żyć.
    Żyjemy w państwie prawa i wszyscy muszą te prawo przestrzegać, czy jest ono
    super czy nie.
    Jeśli ten Pan byłby moją konkurencją to tez bym sie raczej nie zastanawiał.
    Bo każdy chce jakoś zarobić na utrzymanie rodziny, płacąc podatki, opłaty i
    inne koszty naprawdę ciezko konkurowac z szarą strefą.

    A co do tego przypadku to sam donos nie wystarczy, prawdopodobnie mają coś
    jeszcze, moze sprzedaleś coś temu "kapusiowi" ??

    --
    ..::michal::..