  • Data: 2003-10-27 14:38:37
    Temat: Re: Domeny
    Od: "MSP" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja ksieguję jako koszt zakupu usług, ale, hmmmmmm, z tym importem........
    mussze pomyśleć. Nie zastanawiałam się do tej pory nad tym.Obrót domenami
    jest nowy w naszym kraju i wątpię, żebym coś znalazła, ale spróbuje. Jak coś
    bedę wiedziała, to się odezwę.

    Pozdr.
    MSP

    Użytkownik MaRaS <s...@m...bz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnd7qn$lp8$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > rejestrowac/odnawiac domeny, a jak sie skoncza fundusze to na nowo
    wplacam.
    > Za kazda wplate otrzymuje tak zwany "invoice" (faktura). Mniej wiecej
    > opisalem proces kupna, teraz przejde do sprzedazy.
    >
    > Ktos przez www zamawia sobie jakas domene, robi przelew (czy tez placi
    > karta) na nasze konto. Ja rejestruje mu owa domene (na dany okres, od 1
    roku
    > do 10 lat) oraz wystawiam i wysylam fakture VAT. Jesli sie domena konczy
    > klientowi, to ja przedluza wykonujac przelew i ponownie zostaje wyslana
    FV.