  • Data: 2017-04-07 19:10:09
    Temat: Re: Dojna...
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. w
    <news:58e7626c$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]
    -zus-dla-mikrofirm-projekt-mr/wxh6dn>

    > Hm, przychod, czy dochod ?

    Umiesz czytać?

    > Ale calosc skladek to 1172.

    Po raz kolejny pokazujesz, ze z czytaniem masz kłopot.

    > Ale gdzie tu widzisz jakies manipulacje ?
    > Bo z drugiej strony - studentem jestes, firme zakladasz, jest
    > zlecenie, jest zaplata, jest skladka.
    > Zlecenie sie konczy, pieniedzy nie ma, a skladke placic trzeba.

    Podajcie sobie z Liwiuszem cokolwiek (po francusku) i czujcie się złapani w
    pułapkę "niski ZUS więc DG zakładam bo mi tylko 16% rypną"

    A może byście tak szerzej na DG spojrzeli, zwłaszcza na obowiązki. Czy
    któryś złożył do Marszałaka "raport środowiskowy"? A może macie kasę
    fiskalną?

    --
    'Tom N'