  • Data: 2007-04-14 07:58:18
    Temat: Re: Dodkument SAD w postaci PDF
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    cef wrote:
    > Ale to tylko gdybanie, bo w UC ostatnio wszystko załatwiałem
    > przez agencję - co i Tobie polecam.

    Jak poradziełeś tak zrobiłem.

    No i mam przed sobą SAD (należności celne zostały zapłacone) i
    zastanawiam się co dalej.

    Rozumiem, że teraz do KPiR wprowadzam koszt na podstawie noty
    księgowej(?) w wysokości wynikającej z SAD (pozycja 47 - podstawa
    opłaty) i do ewidencji zakupów VAT wprowadzam VAT naliczony (pozycja 47
    - kwota)

    I wcale się nie przejmuję, że na SAD VAT został zaokrąglony do pełnego
    złotego.

    Czy tak?

    Piotrek