  • Data: 2006-11-21 16:02:53
    Temat: Re: Do t (o szkoleniu ZUS we Wrocku)
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t napisal (a):
    > Tfu, chyba coś mi się pomieszało :)
    Masz jeszcze kogoś pod sobą na zlecenie/pracę że musisz opróc DRA coś
    wysyłać? I czemu nie możesz elektronicznie?

    No, chciales jakiegos sprawozdania, to masz ;)))
    Zrozumialam, ze jak nie zatrudniam nikogo, to niestety musze skladac
    wszystko w formie papierowej.
    Powiedzieli tez, ze oprocz deklaracji, trzeba skladac dokumenty
    rozliczeniowe, tj. raporty ze skladek. RCA, RZA (ew. RCA, bo na razie nie
    mam swiadczen).

    A program Platnik i tak jest durny, bo pozwala zapisywac tylko na
    dyskietkach. A ja mam rozwalona mainboard i chodzi mi tylko USBek.
    :(