    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Delegacja ???
    Date: Thu, 13 Jun 2002 00:15:32 +0200

    Użytkownik "MEKU" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:ae8a4l$sq5$1@news.tpi.pl...
    > Szykalem -lecz niuc nie znalazlem ..
    > Mam pytanie: CZy dla US wazne sa pieczatki firm na druku delegacji ( z
    > ktorej generalnie co dwa dni wyplac chce pracownikowi 18,00 zł.i poscic
    jako
    > koszty ) - czy wystarczą tylko moje podpisy w odpowiednich polach ? To na
    > temat delegacji dla pracownika. A czy ja jako wlasciciel firmy moge tez
    > sobie wystawiac delegacje i uzyskiwac koszt 18,00 zł.?
    > Wiadomo o co chodzi. Szukam troszke "oszczednosci w placeniu podatkow"
    > Biuro rachunkowe, ktore prowadzi moja firme - mowi
    > "nie kombinuj-plac"

> [...]
    Przepisy podatkowe nie uzależniają zaliczenie do kup delegacji z pieczątku
    .Musi być druk delegacji a potwierdzenie na delegacji może być dla ciebie
    podstawą wypłaty pracownikowi .Oczywiście jeśli masz pieczątki to nigdy nie
    zaszkodzi ( dla US).Właściciel też może zaliczyć w koszty do wysokości diety
    tak jak dla pracownika jeżeli wyjazd służył działalności.A propo wysokowści
    diety to obecnie jest 19 zł.za dobę.
    Jolka