  • Data: 2009-02-02 13:49:25
    Temat: Re: Delagacja - brak rachunku za hotel
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości :

    > Nie musi być koniecznie w formie oświadczenia, ale w jakiś sposób musisz
    > określić,
    > kiedy się taka podróż zaczyna (przekroczenie granicy przy wyjeździe)
    > i kończy (przekroczenie granicy przy powrocie), żeby ustalić ile godzin
    > trwała, bo od tego zależy wysokość diety.

    No to, że jakoś trzeba okreslić daty przekraczania granicy to wiem i jest
    oczywiste.
    Pytałem właśnie w jaki inny sposób można poza spisywaniem oświadczenia?

    A przy okazji kolejna wątpliwość: na druku delegacyjnym na pierwszej stronie
    po prawej jest to miejsce na "powierdzenie odbycia wyjazdu służbowego". A co
    mam sobie tam wpisać w przypadku 1os. działalności jeśli nie mam możliwości
    uzyskania potwierdzenia od klienta do którego pojadę?
    Mogę sam sobie potwierdzić?

    Pozdrawiam
    Piotr